English

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان:

۲۰۰ خدمت الکترونیکی در اختیار شهروندان اصفهانی قرار دارد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر بر اساس آمارها حدود ۲۰۰ خدمت الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند.

۲۰۰ خدمت الکترونیکی در اختیار شهروندان اصفهانی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،ابوالفضل قربانی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ خدمت الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار دارد ، گفت:می‌توانند از آن استفاده کنند، شاید شهروندان از بخش زیادی از این خدمات اطلاع نداشته باشند و در این زمینه نیز باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در رابطه با هوشمندسازی شهر اظهار کرد: استان‌های بزرگی همچون اصفهان که جمعیتی بیش از دو میلیون نفر دارند، باید زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی را فراهم کرده باشند.

قربانی گفت: در حال حاضر با توجه به رویکردی که در تمام جهان نسبت به این موضوع وجود دارد، فعالیت‌های قابل توجهی صورت گرفته است، هرچند که تا وضعیت مطلوب فاصله داریم، اما اقدامات انجام شده به‌ویژه راه‌اندازی اپلیکیشن «اصفهان من» یکی از نمونه‌های فاخر در این حوزه است، چراکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند. همچنین در بخش‌های دیگر از جمله حمل‌ونقل و ترافیک بحث هوشمندسازی بسیار جدی است، زیرا می‌توانیم عقب‌ماندگی‌های سخت‌افزاری را از طریق نرم‌افزارها جبران کنیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از زیرساخت‌های موجود باید بهترین استفاده را داشته باشیم؛ برای دستیابی به این مهم نیز در سطح شهر شاهد استفاده از دوربین‌های متعدد هستیم که کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند، البته بحث خدمات‌دهی به‌صورت هوشمند به شهروندان از جمله در خطوط اتوبوس‌رانی وجود دارد و نمونه بارز آن اطلاع از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه مربوطه از طریق استفاده از نرم‌افزار است.

این مقام مسئول بیان کرد: زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی یکی دیگر از این موضوعات است‌، هرچند تاکید می‌کنم شرایط باید از این بهتر باشد؛ در حال حاضر بر اساس آمارها حدود ۲۰۰ خدمت الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند، شاید شهروندان از بخش زیادی از این خدمات اطلاع نداشته باشند و در این زمینه نیز باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه