English

عضو کمیسیون انرژی مجلس دربازدید ازغرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان:

در شرایطی تحریمی کشور توجه وحمایت از شرکت‌های داخلی همچون سهروردی اهمیت زیادی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس دربازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت:توجه و حمایت از طرح های نفت و گاز، انرژی را در کشور به سمت تعادل می برد.

در شرایطی تحریمی کشور توجه وحمایت از شرکت‌های داخلی همچون سهروردی اهمیت زیادی دارد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان عبدالعلی رحیمی مظفری دربازدید ازغرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نمایشگاه نفت و گاز در گفتگو با گودرز جوادی عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :توجه به بحث توسعه زیرساخت های نفت و گاز با رویکرد تولیدات استاندارد مطابق با محیط زیست، کشور را امیدوار می کند که در آینده با بهره برداری از طرح های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به ویژه پتروپالایش سهروردی تا حد زیادی ناترازی انرژی برطرف و توجه به زنجیره ارزش محقق گردد.

وی افزود: در شرایطی که کشور در مسیر تحریمی قرار دارد توجه به شرکت‌های داخلی همچون سهروردی و حمایت از آن اهمیت زیادی دارد چرا که در بحث استفاده از  این ظرفیت ها و حمایت ها، هلدینگ پتروپالایش اصفهان بسیار موفق عمل کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ،با بیان اینکه مجلس با تصویب و نظارت بر قوانین ادامه دهنده و زمینه ساز حمایت ها است افزود: قانون تنفس خوراک و اصلاح این قانون در مجلس یازدهم گام مهمی برای تشویق و حمایت از ظرفیت های داخلی و شرکت های پایین دست بود.

گودرزجوادی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان و عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز با اشاره به پروژه های بزرگ زیست محیطی و ملی این شرکت و تولیدات آتی پتروپالایش سهروردی گفت: در ساخت و تجهیز طرح های شرکت سهروردی و دیگر طرح های توسعه ای هلدینگ، خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه