English

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان خبرداد؛

مصوب شدن بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهانه دوم پل نوش آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از مصوب شدن بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای دهانه دوم پل نوش آباد و کمربندی خبرداد.

مصوب شدن بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهانه دوم پل نوش آباد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آراسته درجمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص یافتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دهانه دوم پل نوش آباد و کمربندی کاشان از محل اعتبارات ملی گفت:این اعتبار جهت پیگیری احداث کمربندی کاشان و تکمیل دهانه دوم پل نوش آباد مصوب شد.

وی با اشاره به سفر یک روزه  رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی و فرعی شهری اداره کل راه‌های شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کاشان افزود: قدیری ضمن بازدید از پروژه‌های احداثی، باند دوم محورهای مواصلاتی کاشان از جمله دهانه دوم پل نوش آباد و کمربندی کاشان رهنمودهای لازم جهت تسریع در اجرای پروژه مذکور را ابلاغ کرد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت:با پیگیری های صورت گرفته ،از اداره کل راه و شهر سازی استان اصفهان مصوب شد که زیرسازی و آسفالت و تکمیل دهانه دوم پل نوش آباد _کاشان و اتصال آن به محور کاشان، سفید شهر با اعتبارات جاری از طریق اعتبارات ملی انجام و کلیه خدمات از جمله  رم، پلوپ اتصالات آن و آزاد سازی میدان ورودی ،جمع‌بندی و به بهره برداری برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه