English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ «به کرامت مهر» با ۷۰ اجرا در منطقه هفت اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ به کرامت مهر با ۷۰ اجرا ویژه در منطفه هفت اصفهان خبرداد..

برگزاری جشن بزرگ «به کرامت مهر» با ۷۰ اجرا در منطقه هفت اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: در مجموع ۲۴ عنوان برنامه با ۷۰ اجرا ویژه دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

 

برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در 10 محله منطقه هفت اصفهان 

وی بیان داشت:یکی از ویژه برنامه‌ها واگذاری ۱۲ چایخانه حضرت رضا (ع) به مجموعه‌های فرهنگی در 10 محله این منطقه است تا در فضای شهری چایخانه‌ها را ایجاد کنند و این محل‌ها به پاتوق فرهنگی برای برگزاری رویدادها تبدیل شود.

این مقام مسئول افزود: یکی ازبرنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه دهه کرامت واگذاری ۱۲ چایخانه حضرت رضا (ع) به مجموعه‌های فرهنگی  در 10 محله منطقه است تا در فضای شهری چایخانه‌ها را ایجاد کنند و این محل‌ها به پاتوق فرهنگی برای برگزاری رویدادها تبدیل شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: محور قرار گرفتن این چایخانه‌ها در کنار بوستان‌ها، مساجد و فضاهای شهری منطقه، ایده‌ای نو و اثرگذار برای سامان بخشیدن به موکب‌های مردمی است.

وی گفت: امیدواریم با محوریت این سازه‌ها کیفیت و شکل پذیرایی‌ها در مراسم ملی مذهبی در سطح منطقه در خور شأن مردم اصفهان باشد.

سلطان‌آقایی اظهار امیدواری کرد: با واگذاری تعداد دیگری از این سازه‌ها که در واقع مدل پیشرفته و مطمئن‌تری از موکب‌های داربستی است، به جشن‌ها و مراسم مردمی در محلات زیبایی بیش از پیش بخشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن بزرگ دهه کرامت با عنوان «به کرامت مهر» همراه با برنامه‌های جذاب و متنوع و با حضور هنرمندان مطرح کشوری در حوزه موسیقی و نمایش با مشارکت تمام مجموعه‌های فرهنگی منطقه شامگاه بیست‌وهفتم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در حاشیه دریاچه باغ فدک برگزار می‌شود و در آن خادمان رضوی نیز با حضور در این جمع حال و هوای امام رضایی را برای حاضران تداعی خواهند کرد.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: تجلیل از نخبگان منطقه در عرصه‌های مختلف ورزشی، قرآنی و علمی از دیگر برنامه‌های جشن به‌کرامت مهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه