English

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

شهرت‌گریزی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار زاهدی بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:شهرت‌گریزی نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های او بود و نشاط نسبت به جهاد و شهادت در وجود او جلوه داشت و هیچ چیز جز این نوع شهادت لایق او نبود.

شهرت‌گریزی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار زاهدی بود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار سرلشکر حسین سلامی با حضور در منزل شهید زاهدی با بیان اینکه این شهید اسوه و الگوی یک انسان آسمانی و فراتر از انسان‌های زمانی و نزدیک به خدا بود، اظهار کرد: حاج علی زاهدی در این مسیر از ابتدای آنکه لباس جهاد پوشید تا فرماندهی تیپ و لشکرهای سپاه، فرماندهی نیروهای هوایی و زمینی سپاه، جانشینی حاج قاسم، فرماندهی سپاه لبنان در شرایط سخت، اداره عملیات سپاه و مسئولیت ۲ جبهه اصلی اسلام یعنی سوریه و لبنان که جنگ جاری و زنده ما بود را به عهده گرفت و در آخر هم به لحاظ معنوی به زیباترین شکل به شهادت رسید.

وی افرود: حاج علی پس از شهادتش نیز جنگید یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام سردار شهید زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه در زندگی‌ام به قدری که با حاج علی بودم، با برادران خودم نبودم و اتصالی روحی و درونی میان ما برقرار بود، تصریح کرد: در ۲ روز آخر حیات شهید زاهدی فرصتی پیش آمد و زمان زیادی با او بودم؛ چند ساعت جلسه‌ باهم داشتیم که آنجا ذکر می‌گفت، می‌شنید و لبخند می‌زد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که شهید می‌میرند شهید متولد شده و زندگی می‌کنند چرا که هر شخصی با صفت ابدی زندگی می‌کند، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های او این بود که سیرت و صورتش یکی بود، با عاطفه، همراه و شوخ طبع بود و حتی اگر ۱۰ شبانه روز هم با او بودم، خسته نمی‌شدم چرا که خوش بیان و دارای شخصیتی ممتاز بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید به این خانواده تبریک زیادی گفت، نه تنها برای شهادت او بلکه برای وجود چنین شخصیتی در میان خانواده، خاطرنشان کرد: او بوی بهشت می‌داد و معنای قرآن بود؛ همیشه یا قرآن می‌خواند یا ذکر می‌گفت، شوق شهادت نیز در او فوران می‌کرد و از چیزی نمی‌ترسید، در شرایط سخت آرام و خوش اخلاق بود.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه در روز تشییع او جمعیت انتها نداشت و عزت بالاتر از این نمی‌شود، گفت: شهرت‌گریزی نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های او بود و نشاط نسبت به جهاد و شهادت در وجود او جلوه داشت و هیچ چیز جز این نوع شهادت لایق او نبود.

سردار سلامی 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه