English

به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت؛

اجرای ۵۵ پروژه داوطلبانه توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای تعداد ۵۵ پروژه داوطلبی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر مناسبت هفته هلال احمر خبرداد.

اجرای 55 پروژه داوطلبانه توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمد نوید متقی در جمع خبرنگاران گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر استان در هفته هلال احمر تعداد ۵۵ پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نیکوکار در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه ها با مشارکت ۲۳۶ داوطلب به ارزش بیش از ۷میلیارد و  ۶۳۵ میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب کمک های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران نیازمند انجام شده است.

متقی با بیان اینکه با اجرای پروژه های داوطلبی در این مدت بیش از۲هزار مددجو از این پروژه ها بهره مند شده اند، اظهار کرد: این پروژه ها شامل اهدای تجهیزات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و مانومتر،دستگاه بای پپ جهت بانک تجهیزات پزشکی و همچنین اهدا و توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای غذایی، اهدای لوازم منزل، اهدای هزینه دارو و درمان و سایر پروژه های حمایتی می باشد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان خواست با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه