English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۵۰ میلیارد فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف فرار مالیاتی به ارزش 50 میلیارد ریال در یک شرکت تجاری خبر داد.

کشف 50 میلیارد فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ مهدی سبحانی فربیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از فرار مالیاتی توسط یکی از شرکت های تجاری مطلع و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی از اداره کل امور مالیاتی استان مشخص شد فردی در سال 95 این شرکت را در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسانده و سپس اقدام به اخذ کارت بازرگانی کرده و با تنظیم وکالت نامه رسمی در دفاتر اسناد رسمی مجوز استفاده از کارت بازرگانی خود را در اختیار افراد دیگر گذاشته و این افراد با استفاده از این کارت ها اقدام به فعالیت اقتصادی و واردات کالا کردند که به علت عدم پرداخت مالیات مربوطه پرونده فرار مالیاتی برای شرکت مربوطه تشکیل شده است.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت مذکور دارای 50 میلیارد ریال فرار مالیاتی است اظهار داشت: مدیر شرکت و همسر وی به این پلیس احضار که  پس از مواجه با اسناد و مدارک ارائه شده به ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی و در واگذاری آن به افراد دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ سبحانی فر گفت: در ادامه تمامی ذی نفعان و استفاده کنندگان از کارت بازرگانی شناسایی و همچنین حساب های بانکی آنان در بانک های مختلف مسدود شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد 42 نفر از متهمان و ذی نفعان واقعی استفاده کننده از کارت بازرگانی شرکت صوری شناسایی و پس از انجام تحقیقات مقدماتی همگی آنان برای بررسی وضعیت مالیاتی و میزان مالیات متعلقه و پرداخت و تسویه حساب مالیاتی خود به اداره کل امور مالیاتی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه