English

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد؛

نجات ۱۸ شهروند از حریق در یک باشگاه ورزشی در اصفهان

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:۱۸ بانوی محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان «خاقانی» اصفهان از دام حریق نجات یافتند.

نجات ۱۸ شهروند از حریق در یک باشگاه ورزشی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محمد شریعتی بیان کرد:درجریان این حادثه، ساعت ۱۲:۴۲ روز یکشنبه هفته جاری، گزارش وقوع حریق در این باشگاه ورزشی به آتش‌نشانی اعلام شد و اکیپ اطفا و امداد و نجات آتش‌نشانی اصفهان پس از اعزام سریع به محل، دریافتند که کانون حریق، موتورخانه این باشگاه در زیرزمین است.

وی افزود:با توجه به اینکه در این موتورخانه علاوه بر تجهیزات فنی، مواد آتش‌زا همچون پشم شیشه و فوم و نیز برخی وسایل باشگاه وجود داشت، شرایط برای گسترش حریق ، بسیار خطرناک و حادثه‌آفرین بود. ۱۸ نفر از بانوان حاضر در باشگاه پس از وقوع حریق در طبقه زیرین، خود را به حیاط باشگاه رسانده بودند اما با توجه به دودزدگی شدید و احتمال خفگی، از پنج ایستگاه دیگر آتش‌نشانی هم برای کمک به این افراد استفاده شد.

شریعتی گفت:با توجه به اینکه حیاط باشگاه محوطه‌ای بسته بود و درب خروجی نداشت، تیم‌های اول و دوم امدادی اقدام به تهویه دود از محل کردند و سپس زنان محبوس در حیاط با کمک تیم سوم از طریق نردبان و پشت بام خانه همسایگان به طبقه اول باشگاه و سپس بیرون هدایت شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه