English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبر داد؛

بیش از ۳۲ هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: درحال حاضر بیش از ۳۲ هزار کودک یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند.

بیش از ۳۲ هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی اخلاقی در جمع خبرنگاران بیان داشت:نیکوکاران با اعتماد به کمیته امداد امام خمینی(ره)، آرامش دلِ خود را در کنار فرزندان یتیم و نیازمند می جویند و با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین سهمی از سبد هزینه های سنگین زندگی این عزیزان را تقبل می کنند.

وی با بیان اینکه حامیان، سایبانی برای فرزندانی هستند که سایه پدری و بعضا سایه والدین را بالای سر خود حس نمی کنند، اظهار داشت: برای نیکوکاران ثابت شده که با حضور در زندگی نیازمندان می توانند اندکی از خستگی روزگار و مشکلات جانکاه زندگی را از تن فرزندان یتیم و نیازمند بزدایند.

علی اخلاقی با اشاره به بارش رحمت خداوندی توسط خیران بر زندگی نیازمندان، ادامه داد: وجوه واریزی توسط حامیان فقط برای ایتام انتخاب شده از سوی آنان و با توجه به نیت حامیان هزینه می شود و چنانچه حامیان علاوه بر مبلغ تعهد شده ماهیانه، مبالغ بیشتری به حساب این نهاد یا ایتام واریز کنند، با لحاظ کردن نیت و خواسته ایشان هزینه خواهد شد.

وی به مزایای طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: از جمله مزایای این طرح، انتخاب چهره به چهره کودکان یتیم و نیازمند توسط خیران و حامیان و واریز مستقیم کمک های نقدی ایشان به حساب فرزندان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه کمک های حامیان مبتنی بر نیازهای مددجو از جمله معیشت، تحصیل، درمان و ... تعریف شده، گفت: در حال حاضر ۱۲۱ هزار حامی، سرپرستی بیش از ۳۲ هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت را برعهده گرفته و سایه مهربانی خود را بر آنان گسترانیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه