English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف محموله ترانزیتی ۷۰۰ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک فقره محموله ترانزیتی و گمرکی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

کشف محموله ترانزیتی ۷۰۰ میلیاردی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ مهدی سبحانی فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از تخلف گمرکی یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و موضوع را تحت بررسی قراردادند.

وی افزود: در پی رصد محموله‌های ترانزیتی و گمرکی و بررسی سیستمی فعالیت‌های واردکنندگان و صادر کنندگان کالا و خدمات یک فقره تخلف گمرکی در ثبت اطلاعات و اظهارنامه مربوطه احصاء و پس از شناسایی انبار و محل تخلیه قطعات وارداتی خودروهای سنگین ضمن هماهنگی با اداره کل تعزیرات حکومتی از انبار مذکور بازرسی بعمل آمده که در نتیجه تعداد ۱۸۱ هزار انواع قطعات خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: به استناد ماده ۶ مکرر ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرونده تخلفات صورت گرفته تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرهنگ مهدی سبحانی فر در پایان به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و گفت: تمامی انبارها مکلف به ثبت انبار و اعلام موجودی درسامانه های مربوطه بوده و تخلف از این قانون موجب پیگیرد قضائی می‌شود لذا به تمامی فعالان اقتصادی توصیه می‌شود با مراجعه به سازمان صمت نسبت به ثبت انبار و اطلاعات اولیه اقدام نمایند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه