English

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان:

عملیات اجرایی بیش از ۷۶ چشمه سرویس بهداشتی در مراکز بوستانی و گردشگری کاشان

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان گفت: برای رفع نیاز بوستان‎ها و نقاط گردشگرپذیر عملیات اجرایی بیش از ۷۶ چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

عملیات اجرایی بیش از 76 چشمه سرویس بهداشتی در مراکز بوستانی و گردشگری کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حمیدرضا صادقی با اشاره به انجام اقدامات مختلف در سال جاری برای میزبانی از گردشگران گفت: یکی از این اقدامات ضروری، احداث و توسعه سرویس‎های بهداشتی در بوستان‎ها و نقاط تردد گردشگران بوده است.

وی،  بوستان شهید کریمی بلوار شهیدان بارفروش، پارک کودک و بوستان اردیبهشت را از جمله بوستان‌هایی برشمرد که سرویس بهداشتی برای آنها اجرا شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان، افزود: احداث سرویس بهداشتی در بوستان شهید کریمی با 11 چشمه و 25 میلیارد ریال اعتبار، پارک اردیبهشت با 8 چشمه و حدود 13 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و عملیات اجرایی پارک کودک نیز با 8 چشمه و 14 میلیارد اعتبار نیز به پایان رسیده است.

صادقی به احداث سرویس بهداشتی در  محله سلطان امیر احمد نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به حضور گسترده و تردد زیاد گردشگران در این محله تاریخی، عملیات اجرایی 30 چشمه نیز در این محدوده انجام می ‎ شود.

وی، همچنین به احداث سرویس بهداشتی مسجد کفشدوزها واقع در بازار با 9 چشمه با مشارکت شهرداری و کسبه اشاره کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان ، اختصاص هشت چشمه موقت در پارکینگ های محدوده باغ فین و دو چشمه موقت در ستاد اسکان و راهنمای مسافران را یادآور شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه