English

شهردار اصفهان:

هدف کلان شهرداری اصفهان مسائل زیست‌محیطی است

شهردار اصفهان گفت:هدف کلان شهرداری اصفهان، مسائل زیست‌محیطی است و تمام سازمان‌های شهرداری این هدف را در دستور سازمانی خود قرار داده‌اند.

هدف کلان شهرداری اصفهان مسائل زیست‌محیطی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» گفت:در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان دیروز شاهد افتتاح پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی در این آرامستان بودیم.

وی افزود:در باغ‌رضوان مخزن آبی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی افتتاح شد که با گنجایش ۵۵ هزار متر مکعب، بزرگترین مخزن آب شهر محسوب می‌شود.

این‌مقام مسئول ادامه داد:با اجرای این پروژه، آب‌های سطحی که در اثر بازندگی از کوه‌های اطراف سرازیر می‌شود، جمع‌آوری و در یک استخر بزرگ ذخیره می‌شود که علاوه بر استفاده برای آبیاری اشجار باغ رضوان، به‌عنوان یک منبع برای شهر قابل استفاده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی در پارکینگ مرکزی باغ رضوان از دیگر افتتاحیه‌ها بود،بیان داشت:این پارکینگ با سلول‌های خورشیدی مسقف شد و ۵۵۰ کیلووات تولید برق از این سلول‌ها خواهیم داشت و برای تغییر الگوی تولید و مصرف انرژی در شهر اصفهان، قدمی رو به جلو به‌شمار می‌رود که قابل تعمیم به سایر بخش‌های شهرداری نیز هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه