English

امام جمعه اصفهان:

شهید آیت‌الله رئیسی پیرو اهل‌بیت (ع) و ولایت زندگی کرد

امام جمعه اصفهان بیان داشت: انصافاً آیت‌الله رئیسی پیرو اهل‌بیت (ع) و ولایت زندگی کرد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.

شهید آیت‌الله رئیسی پیرو اهل‌بیت (ع) و ولایت زندگی کرد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: انصافاً آیت‌الله رئیسی پیرو اهل‌بیت (ع) و ولایت زندگی کرد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید، عملکرد ایشان موجب شد، رئیس‌جمهور بعد از ایشان مسیر سختی برای ادامه راه ایشان داشته باشد.

 وی ادامه داد: شهید رئیسی و دولت سیزهم با تلاش شبانه روزی همواره در حال خدمت کردن به مردم بود.

امام جمعه اصفهان بابیان اینکه عملیات وعده صادق موجب افزایش اقتدار ایران در منطقه شد ، افزود:در مراسم شهادت آیت‌الله رئیسی شهد بودیم  برخی از کشورهایی که از جمله رفقای رژیم صهیونیستی بودند برای عرض تسلیت به ایران آمدند.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام (ره) گفت: امام حسین (ع) در خطبه‌ای در خصوص دلیل عدم بیعت با یزد فرمودند: اگر هرکس سلطان ستمگری را ببینید که آشکارا گناه می‌کند و از دستورات خداوند پیروی نمی‌کند سکوت کند عذابی مشابه این ستمگر در انتظارشان است.

وی ادامه داد: در این راستا امام خمینی (ره) باتوجه به این صحبت امام حسین (ع) قیام کردند، قرآن کریم می‌فرماید هرکس که در راه الهی تلاش کند خدا او را حمایت خواهد کرد، همانطوری که شب ۲۱ بهمن باتوجه به حکومت نظامی امام خمینی (ره) بعد از اقامه نماز گفتند به مردم باید حکومت نظامی را بشکنند و شاهد بودیم آن شب خدا مردم را یاری کرد.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: بعد از امام خمینی (ره) خداوند به ما نعمت وجودی رهبر معظم انقلاب را عطا کرد که امروز شاهدیم حضور ایشان موجب شده بسیاری از بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

طباطبایی‌نژاد گفت: خداوند متعال می‌فرماید اگر گناه را ترک کنید و تقوا پیشه کنید، نور هدایت در دل‌های شما به وجود خواهد آمد، در این راستا لازم است انسان نسبت به اعمال خود حسابگری داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه