English

استاندار اصفهان:

تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت، قرارگاه دشمن را به هم ریخت

استاندار اصفهان با اشاره به تشییع میلیونی شهدای خدمت، گفت: تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت، قرارگاه دشمن را به هم ریخت تا جایی که رسانه‌های خارجی پس از آیین تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند، عنوان کردند ایران کشور شگفتی‌ها است.

تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت، قرارگاه دشمن را به هم ریخت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی در نشست فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن تسلیت در پی شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان شهید ایشان، گفت: پس از این اتفاق ناگوار و جانسوز اگر نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری نبود ممکن بود اتفاقات ناگواری در کشور رخ دهد همانگونه که در سایر کشورها اینچنین حوادث ممکن است روند حرکت مردم و دولت‌ها را تغییر دهد.

وی ادامه داد: خداوند متعال بار دیگر به ما نشان داد که مؤمنی که عمل صالح انجام می‌دهد و با ایمانی پایدار بر خطوط و ایمان مکتبی پافشاری می‌کند قلب مردم را با او همراه خواهد کرد تا جایی که در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت شاهد حضور پررنگ و حماسی مردم ایران اسلامی بودیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بواسطه چنین رویدادهایی محاسبات دشمن برهم می‌ریزد و ما شاهد نابودی قرارگاه دشمن بودیم تا جایی که پس از آیین تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند، اقرار کردند ایران کشور شگفتی‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه