English

رئیس اداره پشتیبانی و رفاه اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

توزیع بیش از ۳ میلیون جلد کتاب درسی در مدارس استان اصفهان

رئیس اداره پشتیبانی و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از توزیع بیش از ۳ میلیون جلد کتاب درسی در مدارس استان اصفهان خبر داد.

توزیع بیش از ۳ میلیون جلد کتاب درسی در مدارس استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی منتجب با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار جلد کتاب درسی وارد انبارهای استان شده است، اظهار کرد: از این تعداد، حدود ۳ میلیون جلد در نواحی و مناطق ۴۱ گانه استان اصفهان توزیع شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای کتب درسی از ۵ اردیبهشت ماه، گفت: این روند تا ۳۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و انتظار داریم مدیران مدارس ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه را به صورت گروهی انجام دهند و تا حد امکان از ثبت کتب به صورت انفرادی پرهیز شود.

رئیس اداره پشتیبانی و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود یک میلیون دانش‌آموز برای سال تحصیلی پیش‌رو ثبت‌نام کتاب داشته باشند، خاطرنشان کرد: از این تعداد، حدود ۷۵ درصد دانش‌آموز میان‌پایه و ۲۵ درصد دانش‌آموز پایه‌های ورودی هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ درصد از دانش‌آموزان میان‌پایه استان اصفهان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، تصریح کرد: ثبت‌نام سایر دانش‌آموزان باید در دستور کار نواحی و مناطق استان قرار گیرد.

منتجب با بیان اینکه مناطق دارای کمترین میزان ثبت‌نام و همچنین دارای بیشترین ثبت‌نام به صورت مستمر رصد می‌شوند، گفت: "هدف از این رصد، جلوگیری از بروز هرگونه چالش در خصوص ثبت‌نام است.

رئیس اداره پشتیبانی و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان، از تشکیل کارگروه کتب درسی با حضور معاون پشتیبانی در نواحی و مناطق استان خبر داد و گفت: در این کارگروه، تصمیم‌گیری‌های متناسب با تکمیل ثبت‌نام در مناطق سراسر استان صورت خواهد گرفت و از برترین مناطق استان در این زمینه تقدیر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه