English

امام جمعه موقت اصفهان:

شرکت در انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است.

 شرکت در انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تأکید بر اینکه امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است، گفت: بدرقه مردم از رئیس جمهور شهیدشان دنیا را به حیرت انداخت، حماسه بدرقه و تشیع رئیس جمهور شهید با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند، به خاطر داریم کسانی را که علی‌رغم دستورات رهبری به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید دقت داشت کسی را در انتخابات ریاست جمهوری برگزید که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و با خستگی ناپذیری و ولایتمداری به حل مشکلات مردم بپردازد.

مهدوی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد و نقشه شوم عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را برهم زد و به مردم بسیاری از کشورهای منطقه جرأت داد که جبهه قدرتمندی را مقابل رژیم صهیونیستی تشکیل دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در نامه ای خطاب به جوانان آمریکایی فرمودند جوانان عزیز دانشجو در ایالات متحده‌ی آمریکا این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است، شما اکنون در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن است، ایستاده‌اید.

خطیب نماز جمعه اصفهان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: امروز باید ازدواج جوانان آسان گرفتن شود تا جوانان به ازدواج روی بیاورند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شهادت امام جواد (ع) گفت: این امام بزرگوار مانند سایر ائمه (ع) به شدت به مقابله با خلفای عباسی پرداختند، خلفای عباسی از حضور ایشان و محبوبیتشان بین مردم واهمه داشتند و در همین راستا ایشان را در سن جوانی به شهادت رساندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه