English

فاز دوم به‌روزرسانی پایانه بابلدشت آغاز شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم عملیات عمرانی بهینه سازی پایانه بابلدشت آغاز شده است.

فاز دوم به‌روزرسانی پایانه بابلدشت آغاز شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری منطقه ۷ اصفهان در راستای بهینه سازی و افزایش بهره وری پایانه بابلدشت نسبت به اجرای فاز دوم عملیات عمرانی در  این پایانه اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به فرسوده بودن روکش آسفالت موجود در ایستگاه‌های اتوبوس در پایانه بابلدشت نامناسب بود و موجب ایجاد خسارت به ناوگان اتوبوسرانی می‌شد، تصمیم گرفته شد کل مسیر ورودی پایانه بابلدشت بهسازی و از تحمیل هزینه‌های مربوط به آسیب به اتوبوس‌ها جلوگیری شود؛ در این راستا بتن ریزی و زیرسازی آسفالت ایستگاه‌های اتوبوس و مسیرهای ورودی آن‌ها به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای بهسازی این ایستگاه‌ها حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای تکمیل پروژه‌های بهسازی با هدف تکریم شهروندان، در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری جدیدی در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: با توجه به فرسودگی انشعابات، شیرآلات و کاشی و سرامیک‌های سرویس بهداشتی پایانه بابلدشت ، نسبت به بازسازی و اصلاح سرویس‌های بهداشتی به اقدام شده که این پروژه در مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار است.

وی خاطرنشان کرد: آغاز بازسازی و اصلاح سرویس‌های بهداشتی پایانه بابلدشت از تابستان سال جاری خواهد بود و در مدت زمان دو ماه تکمیل می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های دیگری همانند افزایش لوکس نوری پایانه ، رنگ آمیزی ایستگاهها و اصلاح و ترمیم نشیمن گاه و سرپناه ایستگاهها نیز در این پایانه انجام خواهد گرفت .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه