English

رئیس شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل:

رشد ۵۱ درصدی هدیه ازدواج به بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی آران و بیدگل

رئیس شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۶۷ میلیون تومان به عنوان هدیه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اعطا شد که در مقایسه با سال قبل، ۵۱ درصد رشد دارد.

رشد ۵۱ درصدی هدیه ازدواج به بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی آران و بیدگل

،محمدرضا معماری به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین و حضرت فاطمه زهرا علیهماالسلام در جمع خبرنگاران گفت:ضمن تبریک این ایام با اشاره به حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی از بیمه‌شدگان گفت: در سال گذشته حدود ۸۶۷ میلیون تومان به عنوان هدیه ازدواج به بیمه‌شدگان آران و بیدگلی پرداخت شد.

وی ا‌ظهار کرد: مبلغ پرداختی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشدی ۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به ارتباط برخط سامانه تامین اجتماعی با سازمان ثبت احوال کشور اشاره و افزود: برای دریافت «هدیه ازدواج» نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین‌اجتماعوی نیست و با مراجعه به سامانه es.tamin.ir  امکان ثبت درخواست آن فراهم است.

معماری درباره شرایط دریافت این کمک هزینه گفت: این هدیه در هنگام ازدواج اول به بیمه‌شدگان اجباری تعلق می‌گیرد و بیمه‌شده برای بهره‌مندی از آن باید در پنج سالِ پیش از تاریخ عقد دائم، حداقل ۷۲۰ روز سابقه بیمه‌پردازی داشته باشد، همچنین در تاریخ عقد بیمه‌شده باید در یکی از کارگاه‌های تحت پوشش سازمان بیمه پرداز باشد.

وی تصریح کرد: اگر زن و شوهر، هر دو حائز شرایط مصرح در قانون تامین اجتماعی باشند، این هدیه به هر دو نفر اهدا خواهد شد.

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل عنوان کرد: در حال حاضر ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر که بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل را شامل می‌شود، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه