English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تشریح کرد؛

اقدامات کمیته امداد استان اصفهان در تسهیل ازدواج فرزندان مددجو و تامین جهیزیه نوعروسان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تاکید کرد: حمایت از جوانان، تسهیل شرایط ازدواج آنها و تشکیل خانواده یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در خصوص تحکیم بنیان خانواده است.

اقدامات کمیته امداد استان اصفهان در تسهیل ازدواج فرزندان مددجو و تامین جهیزیه نوعروسان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) ازدواج دخترش را به ساده ترین شیوه انجام دادند تا برای همه جوانانی که در آستانه ازدواج هستند سرمشق نکویی باقی بماند پس اگر خواهان سعادت و پیرو راستین اسلام هستیم، بایستی در حد توان تلاش کنیم تا ازدواج بر مبنای صحیحی انجام پذیرد و ساده زیستی در تمام شئون زندگی سرلوحه باشد.

کریم زارع به مشارکت خیران در تامین جهیزیه زوج های جوان تحت حمایت و نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته با هدف تسهیل در ازدواج جوانان تحت حمایت با مساعدت نیکوکاران، هزار و ۹۰۵ سری جهیزیه تامین و امسال نیز تاکنون ۳۸۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

وی ارائه خدمات اشتغال به زوج های جوان مستعد طرح های اشتغال اعم از مشاوره شغلی، استعدادسنجی، حرفه آموزی، کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال را از دیگر اقدامات این نهاد اعلام کرد و افزود: مردم نیکوکار با افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیز می توانند نقش موثری در تامین منابع مالی برای پرداخت تسهیلات به جوانان نیازمند داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ، همچنین به اجرای برنامه هایی با هدف افزایش ازدواج های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق اشاره داشت و گفت: در طول سال برای زوج های جوان تحت حمایت کارگاه های مختلف آموزشی با موضوعاتی مانند آئین همسرداری، جلوگیری از آسیب های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزندپروری اخلاق در خانواده برگزار می شود.

زارع در پایان تاکید داشت: عموم مردم خیراندیش استان می توانند برای کمک به ازدواج فرزندان مددجو و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکار کمیته امداد با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* در این طرح حمایتی سهیم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه