English

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان:

۳۰۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان مشمول مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شدند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت: 307 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان بازنشسته و مشمول مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شدند.

307 مددجوی کمیته امداد استان اصفهان مشمول مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، هادی بنایی در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجویی نگاه ویژه ای به تامین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، گفت: با پرداخت 10 سال حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تامین اجتماعی ، در سال گذشته 307 مددجوی کمیته امداد استان اصفهان، بازنشسته و مشمول مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شدند.

وی با اشاره به آمار مددجویان بیمه شده در سال گذشته، اظهار داشت: در نیمه بهمن ماه سال گذشته، هزار و 524 نفر بیمه شده جدید به جمع بیمه شدگان این نهاد اضافه شد. 

هادی بنایی با بیان اینکه درحال حاضر 4 هزار و 895 نفر از افراد تحت حمایت، بیمه شده تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: حق بیمه بازنشستگی برای زنان سرپرست خانوار شهری بین 45 تا 50 سال و مجریان طرح های اشتغال فعال که سرپرست خانوار و مستمری بگیر این نهاد هستند، پرداخت می شود.

وی با تاکید براینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجویی نگاه ویژه ای به تامین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، افزود: با پرداخت 10 سال حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تامین اجتماعی، در سال گذشته 307 مددجوی کمیته امداد استان اصفهان، بازنشسته و مشمول مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اینکه با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کارافتادگی بهره مند شوند، گفت: به ازای حق بیمه های اجتماعی مددجویان در سال گذشته، 27 میلیارد و 96 میلیون تومان تخصیص و به شعب تابعه سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه