English

با حضور مقامات عالی استانی؛

پروژه بهسازی خیابان علوی در کاشان بطور رسمی افتتاح شد

با حضور مقامات عالی استانی، پروژه بهسازی خیابان علوی که در آستانه سال 1403 با ظاهری متفاوت و زیبا مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار گرفت، به صورت رسمی به بهره‎برداری رسید.

پروژه بهسازی خیابان علوی در کاشان بطور رسمی افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،شهردار کاشان در حاشیه مراسم بهره برداری رسمی این پروژه گفت: فاز نخست بهره برداری پروژه بهسازی خیابان علوی در مساحت 5 هزار متر مربع و با اعتبار 500 میلیارد ریال مورد بهره‎برداری قرار گرفته است.

کیومرث محمدپور خاطرنشان کرد: در این پروژه اقداماتی نظیر جمع آوری آسفالت و زیرسازی با ۵ هزار متراژ متر مربع،  اجرای 7 کانال تاسیسات شهری، حذف تیر چراغ های برق و زمینی کردن برق در 280 متر طول،  جدول گذاری و اجرای کانیوو به طول 900 متر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اجرای 70 المان سنتی با کتیبه ساده و قوسی، اجرای 49 فلاورباکس فضای سبز،  14 پایه چراغ روشنایی، اجرای سکوهای تبلیغاتی و فرهنگی، بدنه سازی و سفید کاری،  جداره های محور اصلی،  اجرای فلاشینگ المان سنتی،  اجرای چوب پلاست سقف پیاده رو  از دیگر اقدامات انجام شده در پروژه بوده است.

شهردار کاشان متذکر شد: مبنای این معبر، بر اساس پیاده رو بازسازی شده و لاین پیاده و سواره را با قابلیت مسیر کندرو و دوچرخه سواری برای آن در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه