English

رئیس دانشگاه اصفهان تاکید کرد:

مشارکت حداکثری سرنوشت کشور در انتخاب رئیس جمهور

رئیس دانشگاه اصفهان بر آمادگی دانشگاه جهت تسهیل برای جذب مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

مشارکت حداکثری سرنوشت کشور در انتخاب رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان در جلسه هیأت نظارت بر انتخابات در دانشگاه اصفهان با اشاره به تشییع با شکوه میلیونی پیکر رئیس جمهوری شهید و همراهان خدوم ایشان، شورای نگهبان قانون اساسی را فصل الخطاب خواند و بر آمادگی دانشگاه اصفهان جهت تسهیل برای جذب مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

وی ضمن تبیین اهمیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و حماسه ۱۵ خرداد و پیوست آن به موضوع انتخابات تصریح کرد:  پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن تاکنون مرهون رهبری حضرت امام(ره) و همراهی مردم بوده است در حالی که گفتمان های دیگر و از جمله تفکر لیبرالیستی در مقام واقع اعتنایی به حضور مردم در عرصه های مختلف ندارند.

در ادامه حجه الاسلام مستاجران نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان نیز بر موارد زیر تاکید و تصریح کرد: صدور بیانیه انتخابات در دانشگاه، دعوت جهت مشارکت مردمی در انتخابات ، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات، برگزاری دوره معرفت افزایی، استفاده از ظرفیت صدا و سیما، اعزام سخنران از دانشگاه به مجامع دیگر  از جمله موارد اولویت دار امروز جامعه دانشگاهی است.

خانم سعیدیان معاون فرهنگی اجتماعی و دبیر این هیأت با اشاره به مواد آیین نامه ابلاغی، اهمیت تببین، امید آفرین و جلب حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را ضروری دانست.

 در ادامه گزارشی از تشکیل هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری جهت بررسی ساماندهی، صدور مجوز و نظارت بر برنامه ها و تسهیل گری و حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای تشکلهای اسلامی و دانشگاه و تشکیل کمیته های ۶ گانه جهت پیگیری،تحقق مصوبات و مطالبات،اولویت برنامه ریزی و اقدام در سطح گروه های دانشجویی و تشکل های اسلامی ، مدیریت فضای مجازی، کنشگری میدانی، نشریات دانشجویی ، ویژه نامه انتخابات، فضا سازی ،تبلیغات، سراهای دانشجویی و تقویت برد رسانه و اطلاع رسانی ارائه کردند.

 جلسه هیات نظارت بر انتخابات دانشگاه با حضور جمعی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، اعضای ستاد بر اساس آیین نامه تشکیل مطابق با ابلاغ وزارت عتف، برگزار و در خصوص سیاست های راهبردی و اجرایی دانشگاه اصفهان در امر انتخابات، تشکیل کمیته های مرتبط، اولویت تشکل های اسلامی در ارائه برنامه و تسهیل گری و آمادگی دانشگاه و جلب مشارکت حداکثری برای شرکت در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بحث و گفتگو شد.

در این جلسه به منظور مشارکت حداکثری و تسهیل برای اطلاع از برنامه های کاندیدهای مورد تایید شورای نگهبان قانون اساسی تصمیماتی نیز گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه