English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲ تن گردوی قاچاق از یک انبار در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف بیش از 2 تُن گردوی خارجی قاچاق به ارزش 12 میلیارد از انباری در این شهرستان خبر داد.

کشف 2 تن گردوی قاچاق از یک انبار در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ حسین بساطی بیان کرد: ماموران  کلانتری 25  فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان  در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری گرودی قاچاق در یکی از انبارهای حوزه استحفاظی این کلانتری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع انبار مذکور را مورد بازرسی قرار داده و در نتیجه این عملیات 2 تُن و 40 کیلو گرم گردوی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش کالای مکشوفه  برابر اعلام کارشناسان مربوطه 12 میلیارد و 120 میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان  با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های غیر قانونی ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های  110 پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه