English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد؛

اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در محله اشراق اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی فردا پنجشنبه در محله اشراق خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در محله اشراق اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله اشراق اظهار کرد: برنامه‌هایی فرهنگی زیادی در قالب این طرح در محله اشراق برگزار می‌شود که جشن افتتاح این برنامه‌ها فردا پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد ساعت ۷:۰۰ در پارک بنفشه است.

وی افزود: اجرای سرودهای میدانی در سطح محله اشراق در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و تجلیل از نخبگان این محله  از دیگر برنامه‌های فرهنگی درنظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در چهارمین مرحله از طرح محله من محله زندگی ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنی شهر است» ویژه پاسداشت خانواده معظم شهدای محله اشراق را اجرا خواهیم کرد.

سلطان‌آقایی اظهار کرد: در سطح این محله فردا شهروندان شاهد حرکت قطار شادی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، اجرای نمایش‌های میدانی ساعت ۱۶:۰، شاد پیمایی عروسکی، اجرای ورزش‌های پهلوانی و برگزاری بازی‌های تفریحی و بومی محلی خواهند بود.

وی با بیان اینکه با کمک کانون‌های مساجد محله اشراق در قالب برنامه «فقط به عشق علی» پرچم امیرالمومنین درِ منازل نصب می‌شود، گفت: بازارچه صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز در مجاورت بوستان فرشته دایر می‌شود، همچنین با کمک اهالی این محله گل‌کاری‌هایی خواهیم داشت.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پاتوق بازی‌های بومی و محلی و سایر رویدادهای اجتماعی، در بوستان بنفشه، خیابان فلاطوری و بوستان فرشته برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه