English

با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان؛

آیین قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد

در آیینی با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان، قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد.

آیین قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ‌مهران زینلیان در این آیین به برخی از اقدامات ماندگار شهید رئیسی طی سه سال خدمت اشاره کرد و گفت: به‌عنوان کسی که در جلسات استاندار و جلسات مختلف حضور داشتم، شهادت می‌دهم که شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی، دغدغه مردم را داشتند.

وی ادامه داد: یقین می‌دانم اگر کسی غیر از ایشان بود، بسیاری از پروژه‌هایی که امروز در استان اصفهان و کشور به بهره‌برداری رسیده یا در حال اجراست، قطعاً اتفاق نمی‌افتاد.

زینلیان عنوان کرد: با حمایت و پشتیبانی شهیدجمهور آیت‌الله رئیسی، پروژه تأمین آب اصفهان از دریای عمان رکورد بین‌المللی ۵ کیلومتر در روز را زد و فاز اول آن به پایان رسید و فاز دوم این پروژه بزرگ آبی تا دریا آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در حوزه زیست محیطی با حمایت‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در سفر دوم خود به اصفهان پروژه تصفیه گازوئیلی پالایشگاه اصفهان افتتاح شد که میزان گوگرد را از ۱۰ هزار به ۱۰PPM کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبی و گردشگری که چندین سال زمین مانده بود، در این سه سال احیا شد. همچنین کارخانه ریسباف که قرار بود مانند ۱۳ کارخانه دیگر به‌عنوان تنها بازمانده میراث صنعتی نابود شود، به مردم بازگشت و قرار است به موزه منطقه‌ای اصفهان تبدیل شود.

زینلیان با بیان اینکه در دولت سیزدهم خارج کردن منابع آلاینده غیرمتحرک با بسته‌های تشویقی نیز پس از سال‌ها محقق شده، تصریح کرد: در این خصوص اواخر سال گذشته ۴۷ کوره آجرپزی از شعاع ۵۰ کیلومتری شهر اصفهان خارج شد و برای مابقی صنایع کوچک آلاینده نیز بسته محیط زیستی تعریف شده تا آلایندگی خود را به حداقل کاهش دهد.

گفتنی است؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان نطنز از پروژه طرح نهضت ملی مسکن این شهر نیز بازدید کرد.

قرعه کشی زمین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه