English

با هدف مساعدت و همکاری صورت گرفت؛

دیدار نماینده شاهین‌شهر و میمه در مجلس با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان دیدار کرد.

 دیدار نماینده شاهین‌شهر و میمه در مجلس با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی محمد حق‌شناس مسئول هماهنگی امور شهرستان‌های دامپزشکی استان، با حضور در دفتر کار حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با وی دیدار کرده و درباره موضوعات مختلف حوزه دامپزشکی به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار، موسوی، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اشاره به برنامه‌ها و اهداف سازمان دامپزشکی کشور، گزارشی از اقدامات و عملکرد دامپزشکی استان و مسائل و موارد مربوط به حوزه دامپزشکی به‌ویژه در دو شهرستان برخوار و شاهین‌شهر و میمه ارائه کرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود درباره شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات در این دو شهرستان و همچنین کمبود خودروهای عملیاتی مناسب مناطق سخت و صعب‌العبور و نبود ساختمان مناسب در شهرستان برخوار این دو شهرستان نیازمند کمک ویژه برای رسیدن به شرایط مطلوب هستند .

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیر کل دامپزشکی استان درباره کمبودها و مشکلات موجود، قول مساعد داد درباره کمبود خودرو چنانچه در آینده اعتبار لازم فراهم شود، دو خودرو عملیاتی به این اداره کل اختصاص یابد.

وی افزود: همچنین درباره ساختمان اداری با توجه به بازدید صورت گرفته از ساختمان شبکه فعلی، تصمیم گرفته شد با مساعدت و همکاری جهاد کشاورزی شهرستان برخوار طبقه اول آن ساختمان به شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار اختصاص داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه