English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبرداد:

احداث باند دوم محور ترانزیتی اردستان- بادرود- کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: شانه سازی و آسفالت باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان در حال اجرا است.

احداث باند دوم محور ترانزیتی اردستان- بادرود- کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مجتبی آراسته در جمع خبرنگاران گفت: احداث باند دوم این محور ترانزیتی با بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار با سرعت خوبی در حال اجرا قرار دارد.

وی اظهار کرد: باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان محور اتصال شهرستان کاشان به استان اصفهان و در مسیر شمال به جنوب واقع شده و به همین علت یکی از مهم‌ترین راه‌های مواصلاتی کشور است.  

این مقام مسئول با بیان اینکه طول این مسیر ۴۵ کیلومتر است، گفت: احداث باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان با بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار با سرعت خوبی در حال اجرا قرار دارد.  

 آراسته عنوان کرد: محور کاشان- نطنز و کاشان- اردستان یکی از پر حادثه‌ترین محورهای مواصلاتی استان اصفهان بوده که بهسازی و رفع مشکلات جاده‌ای آن برای کاهش حوادث در دستور کار قرار گرفته است.  

وی در خصوص دیگر پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه ساخت، تعریض و ایمن‌سازی باند دوم و دهانه دوم پل بزرگ نوش آباد در محور اتصال کاشان- نوش آباد به محور کاشان- سفیدشهر واقع شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: این پروژه از محل اعتبار طرح ملی کنارگذر کاشان- آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین- تهران در حال احداث است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه