English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

تأمین بیش از ۶ هزار جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان در دولت سیزدهم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:نگاه ویژه دولت سیزدهم و مساعدت خیران، مایه شروع زندگی مشترک جوانان نیازمند شد.

تأمین بیش از ۶ هزار جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان در دولت سیزدهم
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

کریم زارع در جمع خبرنگاران بیان داشت:در دوره خدمت دولت سیزدهم، ۶ هزار و ۸۹۹ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان تامین و بستری برای شروع زندگی مشترک جوانان شد.

وی انتخاب اصلح را در روند خدمت رسانی به محرومان تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: تمامی دولت ها تاکنون با این نهاد همکاری خوبی داشتند و مایه برکت به زندگی خانواده های نیازمند و جامعه هدف تحت حمایت بوده اند.

کریم زارع با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات هشتم تیرماه می تواند به انتخاب اصلح دیگری منجر شود، ادامه داد: گزینش اصلح از میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، در خدمت رسانی مطلوب این نهاد به خانواده های کم برخوردار و مستضعف نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با اظهار امیدواری برای حضور مردم در پای صندوق های رای همچون همیشه، افزود: رهبر معظم انقلاب، انتخابات را لیله القدر انقلاب اسلامی می دانند، چرا که امور کشور تعیین تکلیف می شود، اگر در شب قدر برای یکسال امورمان تقدیر می شود، در انتخابات نیز امور مردم و آحاد ملت برای ۴ سال بدست رئیس جمهور منتخب سپرده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: همان گونه که در شب قدر همگی احیا می داریم، در روز هشتم تیرماه نیز باید همگی پای صندوق های رای حضور داشته باشیم و حماسه بزرگ دیگری بیافرینیم، چرا که مشارکت حداکثری موجب اقتدار یک ملت و تقویت روابط با دولت ها و گسترش سیاست خارجی و در نتیجه رونق اقتصادی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه