English

۸۴ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در کاشان واگذار شد

استاندار اصفهان گفت:پیشرفت‌های خوبی در شهرستان کاشان در زمینه اجرای طرح جوانی جمعیت صورت گرفت و ۸۴قطعه زمین به واجدان شرایط بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته اختصاص پیدا کرد.

 ۸۴ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در کاشان واگذار شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سیدرضا مرتضوی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهید احمدی روشن، اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته و تزریق اعتبارات پروژه مذکور با پیشرفت خوبی اجرا و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ضمن اشاره با آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌طح محور کاشان - اردهال افزود: بهسازی محور قم - کاشان و نطنز - اصفهان یکی از مطالبات مردمی است و از سوی دیگر یکی از محورهای مهم تردد کشور محسوب می‌شود و به دلیل مشکلات حقوقی امکان سرمایه‌گذاری وجود نداشت و از ابتدای دولت‌ پیگیری صورت گرفت و مقرر شد شرکت راهداری کشور ظرف یک ماه آینده تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی آغاز شود.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اقدامات خوب در زمینه واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ابراز داشت: پیشرفت‌های خوبی در شهرستان کاشان در زمینه اجرای طرح جوانی جمعیت صورت گرفت و ۸۴قطعه زمین به واجدان شرایط بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته اختصاص پیدا کرد.

وی ضمن اشاره به انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ و عهد و میثاق مجدد مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حسب قانون با شهادت شهدای خدمت برای برگزاری انتخابات باشکوه برنامه‌ریزی صورت گرفته و ما نیز در مجموعه استانداری و مناطق زیرمجموعه زمینه خوب و پایدار برای برگزاری انتخابات ایجاد کردیم.

مرتضوی تصریح کرد: از مردم سراسر کشور و استان اصفهان درخواست داریم برای آشنایی با شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری اقدامات لازم را انجام دهند و انتخاب اصلح داشته باشند و مردم را نیز برای حضور و مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کنند.

لازم به ذکر است این مراسم باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ومعاونت اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان و مدیران راه وشهرسازی کاشان و بنیاد مسکن و فرمانداری کاشان و ۸۴ متقاضی قرعه کشی شهرهای تابعه و شهر کاشان درقالب قانون جوانی جمعیت برگزارشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه