English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد؛

اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت:پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳ در منطقه ۷ اصفهان اظهار کرد: سال جاری مبلغ ۴۷۶ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه ۷ اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران  با اشاره به بودجه تخصیص یافته شده برای پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳ در منطقه ۷ اصفهان اظهار کرد: سال جاری مبلغ ۴۷۶ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده که از این مقدار ۳۴۱ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای پروژه‌های عمرانی و ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های مستمر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که سال جاری در منطقه ۷ به مرحله اجرا درمی‌آید، افزود: ادامه اجرای طرح توسعه گردشگری باغ فدک برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی و اجرای پروژه مهم خط انتقال پساب رینگ مرکزی در محدوده پل چمران تا میدان لاله از جمله پروژه‌های شاخص منطقه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های موثر منطقه‌ای ادامه داد:   تعریض و ساماندهی خروجی پل شریعتی که موجب گره‌گشایی خروجی شهر اصفهان به سمت شاهین‌شهر و تهران می‌شود، ایمن‌سازی بزرگراه شهید چمران با توجه به تلفات و تصادفات در این مسیر و  همچنین ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی  جنب مسجد امام حسن (ع) در شهرک ولی‌عصر (عج) از جمله این پروژه هاست .

سلطان‌آقایی با اشاره به پروژه‌های منطقه‌ای تصریح کرد:در سال جاری ساماندهی محوطه، پیاده رو ها و ساختمان میانی پارک باقوشخانه و فضاسازی و ساماندهی مادی چشمه خونین تکمیل می‌شود، ساخت سرویس بهداشتی پارک شاهنامه انجام می گردد و همچنین  با توجه به استقبال شهروندان از کتابخانه طغرایی این مکان بازسازی و بهینه سازی میشود.

وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور خاطرنشان کرد: پیاده‌‎روسازی خیابان مولوی، احداث مجموعه ورزشی مسجد مسلم‌بن‌عقیل ، ساماندهی خیابان‌های بهاران چهار تا هشت در خیابان غرضی، ساماندهی خیابان بوستان 5 در شهرک کاوه و اصلاح ورودی محله فدکیه اجرا خواهد شد. 

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پروژه‌های مستمر ۵۰ میلیارد تومان برای زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی لحاظ شده است، گفت: از جمله سایر پروژه‌ها می‌توان به احداث کانال و حفر چاه برای دفع آب‌های سطحی، اجرای پل‌های مکانیزه خیابان غرضی و پل مدرسه کمیل در بلوار بعثت اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه