English

شهردار کربلا در دیدار با اعضای ستاد اربعین شهرداری اصفهان خبر داد؛

پذیرایی از سالانه ۱۰۰ میلیون زائر اریعین در شهر کربلا

شهردار کربلا گفت: سالانه ۱۰۰ میلیون زائر در شهر کربلا در اربعین پذیرایی می شوند.

پذیرایی از سالانه ۱۰۰ میلیون زائر اریعین در شهر کربلا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدحسن محمدعلی الشریفی در دیدار با اعضای ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت:شهر کربلا سالانه پذیرای حدود یکصد میلیون زائر است و مدیریت شهریِ آن، از کوچکترین عضو کارگری گرفته تا شهردار کربلا، خودشان را خدمتگزار امام حسین(ع) می‌دانند.

وی افزود: آماده همکاری با مدیریت شهری اصفهان برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین و خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) هستند.

شهردار کربلا گفت:ترمیم و به‌روزرسانی مجدد زیرساخت‌های شهری پس از برگزاری مراسم اربعین در هر سال، حدود ۶میلیون دلار هزینه دربر دارد اما مردم عراق و مدیریت شهری کربلا برخلاف برگزارکنندگان رویدادهای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در جهان، از سود مادی چشم پوشانده و سود معنوی حاصل از این مراسم را بر هر درآمد مادی ترجیح می‌دهند.

 این مقام مسئول گفت:در شهر کربلا ۲۱ پروژه مسکونی بزرگ‌ مانند پروژه شهید کشوریِ اصفهان درحال اجراست که شهرداری کربلا در ۸۷ درصد از این پروژه‌های مسکونی وارد شده و متولی تامین آب، برق و سایر خدمات مورد نیاز برای ۳۶هزار واحد مسکونی است.

گفتنی است؛درحال حاضر شهرداری کربلا ۱۴۵ پروژه فعال از جمله احداث معابر را برعهده دارد و برای سومین سال در بین شهرداری‌های کشور عراق، رتبه برتر را کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه