English

رئیس سازمان تامین اجتماعی آران و بیدگل عنوان کرد:

بیمه فراگیر خانواده ایرانی دستاورد ماندگار شهید جمهور / افزایش پوشش هزار و ۷۱۶ نفری بیمه‌ در آران و بیدگل

رئیس سازمان تامین اجتماعی آران و بیدگل گفت: در شهرستان آران و بیدگل و در دوران فعالیت دولت سیزدهم، علاوه بر افزایش هزار و ۷۱۶ نفری تعداد بیمه‌شدگان بیمه فراگیر خانواده ایرانی ، هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان بابت تعهدات سازمان به بیمه‌شدگان آران و بیدگلی پرداخت شد.

بیمه فراگیر خانواده ایرانی دستاورد ماندگار شهید جمهور / افزایش پوشش هزار و ۷۱۶ نفری بیمه‌ در آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا معماری درجمع خبرنگاران در تشریح خدمات دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از خدمات مهم این دولت «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بود که از آن می توان بعنوان دستاورد ماندگار شهید جمهور در حوزه بیمه ای یاد نمود که منجر به افزایش سطح پوشش خدمات بیمه‌ای در میان دانشجویان و زنان خانه‌دار شد.

وی با بیان این که در حال حاضر در شهرستان آران و بیدگل هفت هزار و ۸۴۷ نفر به عنوان مستمری‌بگیر تامین اجتماعی شناخته می‌شوند، اضافه کرد: در طول ۳۳ ماه فعالیت دولت سیزدهم شمار بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی شامل کلیه بیمه های اجباری ،مشاغل آزاد ، اختیاری و خاص ، با رشدی ۱۰ درصدی از ۲۴ هزار و ۸۲۱ نفر به ۲۷ هزار و ۳۱۵ نفر رسید.

این مقام مسئول به پرداخت ۶۸ میلیارد تومان به عنوان حمایت‌های قانونی بیمه بیکاری، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک‌هزینه ازدواج، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک‌هزینه کفن و دفن و ۱۴ میلیارد تومان به عنوان غرامت دستمزد ایام بیماری در شعبه آران و بیدگل در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی، تعرفه لوازم کمک‌پزشکی همچون سمعک، عینک، لنز و دندان مصنوعی افزایشی ۵۰ درصدی داشت و در مجموع، در این شعبه، نزدیک سه میلیارد تومان کمک‌هزینه در این قالب به بیمه‌شدگان اعطا شد.

معماری عنوان کرد: در مجموع در طول دوران فعالیت دولت سیزدهم، هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان بابت تعهدات سازمان شامل تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت مِن جمله مستمری بازنشستگان در شهرستان آران و بیدگل پرداخت شد.

وی درباره اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای گسترش خدمات بیمه‌ای خود عنوان کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان، بازرسی‌های کشفی برای شناسایی کارگاه‌های فعال دقیق‌تر شده است تا از تضییع حقوق کارگران جلوگیری شود.

معماری به اصل بیست و نهم قانون اساسی اشاره کرد و افزود: بر اساس این اصل که اجرای آن در قالب سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، همه مردم باید از خدمات بیمه‌های اجتماعی و درمانی بهره‌مند باشند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی آران و بیدگل تصریح کرد: در حال حاضر ۸۷ هزار نفر از جمعیت شهرستان آران و بیدگل که بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل را شامل می شود ، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات سازمان بهره مند می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه