English

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در کلانشهر اصفهان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در دهه ولایت و با شعار تا ابد بر این عهدیم به عشق علی به یاد شهیدخدمت در سطح شهر اصفهان خبر داد.

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در کلانشهر اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

کمال حیدری با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت گفت: ۵۰ برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و بقیه توسط ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵گانه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از دهه‌های شادی و سرور شیعیان دهه ولایت فاصله بین عید قربان عید نور و بندگی و عید غدیر عید امامت و ولایت است که از بزرگ‌ترین اعیاد شعیان است.

این‌مقام مسئول افزود: با توجه به رویه مدیریت شهری در راستای توجه ویژه به حوزه فرهنگی و مذهبی شهر، ویژه‌برنامه‌های متعددی در این دهه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان  از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه شهری و منطقه‌ای در این دهه خبر داد و افزود: که ۵۰ برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  و ۳۵۰ عنوان برنامه و جشن هم توسط مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون‌ها و مراکز فرهنگی سطح شهر همزمان با عید قربان از ۲۸خرداد آغاز شده و تا عید غدیر سه‌شنبه ۵ تیرماه ادامه خواهد داشت. 

حیدری  تصریح کرد: از برنامه‌های شاخص در این دهه می‌توان به مهمانی بزرگ غدیر در باغ غدیر ،دورهمی علوی  همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر اشاره کرد.

 رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرداری اصفهان  بیان کرد: ویژه برنامه مهمانی بزرگ غدیر در باغ غدیر با حضور اساتید؛ مداحان و شاعران اهل بیت همراه با مولودی خوانی، سخنرانی، شعرخوانی، اجرای موسیقی زنده ،اجرای تئاتر خیابانی ، غرفه های فرهنگی و  مشاوره،  ایستگاه‌های بازی و.....ویژه خانواده‌های محترم از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به  دورهمی علوی از قربان تا غدیر در گلستان شهدای اصفهان گفت: این برنامه  همراه با برنامه‌های فرهنگی و اطعام هر شب از ساعت ۱۹ پذیرای خانواده محترم است.

حیدری در ادامه گفت: جشن‌های شهری دهه ولایت در مناطق پانزده‌گانه نیز با شعار" تا ابد بر این عهدیم" در حسینه‌ها، مدارس، بوستان‌ها و پارک‌ها و میادین اصلی شهر به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق ۱۵گانه برگزار می‌شود.

 معاون فرهنگی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از سایر برنامه‌های ویژه دهه ولایت و برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی، به پیام‌رسان ایتا از طریق لینک https://eitaa.com/isffarhang یا به وب‌سایت https://bevaghteisfahan.com مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه