English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان اصفهانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سفیر انتخابات هستند

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: روز جمعه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد کشور برگزار می‌شود و باید حضور همگانی در انتخابات ریاست‌جمهوری موردتوجه همه‌دانش آموزان به‌عنوان سفیران در انتخابات باشد.

 دانش‌آموزان اصفهانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سفیر انتخابات هستند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا ابراهیمی در آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت استان اصفهان ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) و عید سعید غدیرخم اظهار کرد: یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، ۵۷۰۰ شهید دانش‌آموز و ۳۴۷ نفر شهید معلم استان اصفهان را گرامی می‌داریم؛ در جوار این مدرسه، مدرسه‌ای است که به شهیدستان معروف است و ۱۶۷ نفر از دانش‌آموزان این مدرسه برای دفاع از امنیت، نظام و انقلاب ایستادند و به سعادت رسیدند و در یک روز ۱۶ نفر از آن‌ها در ۲۵ آبان‌ماه و در دبیرستان هاتف تشییع شدند.

وی ادامه داد: در احوالات امامان معصوم (ع) اگر کسی بخواهد شیعه آنها باشد باید مطالعه داشته باشد و آثار به‌جامانده از آنها را مطالعه کنید و در زندگی خود به کار ببرد؛ یکی از این آثار در زمان امام هادی (ع) زیارت فاخر و مهم جامعه کبیره است که بیشتر باید به مفاهیم این زیارت فاخر بپردازند و در تربیت فرزندان از آن بهره برد.

ابراهیمی عنوان کرد: اوقات فراغت با شعار تربیت بدون توقف شروع شده است. سال گذشته از یک میلیون دانش‌آموز استان اصفهان بیش از ۴۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در اوقات فراغت مشارکت داشتند که امسال انتظار داریم این عدد بیشتر شود و به ۵۰۰ هزار نفر افزایش یابد و زمینه باید برای دانش‌آموزان و اولیا آنها جهت بهره‌مندی از این فرصت فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز کرد: کلاس‌های تابستانه نباید به‌صورت مدرسه و با برنامه مدرسه‌ای باشد و یکی از ویژگی‌های اوقات فراغت انعطاف و تنوع برنامه است و هر کس به سلیقه و تمایل خود کلاسی را انتخاب می‌کند و از آن در فرصت تابستان بهره‌مند می‌شود.

وی اذعان کرد: رویکرد همه فعالیت‌های آموزش و پرورش باید تربیت‌محور  و دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر باشد. به‌عنوان مثال دانش‌آموز همه‌کاره برگزاری اردو باشد. یکی از جایگاه‌های رشد دانش‌آموز پایگاه‌های اوقات فراغت است.

 

نماز جماعت در پایگاه‌های اوقات فراغت اقامه شود

ابراهیمی تصریح کرد: توجه به ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی از جنبه‌های مهم پایگاه‌های اوقات فراغت است و در همه پایگاه با رسیدن به اوقات شرعی نماز باید اقامه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به‌عنوان امانت به پایگاه‌های اوقات فراغت سپرده می‌شوند، فلذا باید تمامی ضوابط در این‌ زمینه رعایت شود؛ تلاش باید بر این باشد تا برنامه‌ها دانش‌آموزمحور باشند و برای برنامه‌ها به نوجوانان و جوانان اعتماد شود و کارها به آنها سپرده شود همان‌طور که در ایام جنگ تحمیلی اعتماد شد و ما پیروز نبرد علیه باطل بودیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: روز جمعه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد کشور برگزار می‌شود. باید حضور همگانی در انتخابات ریاست‌جمهوری موردتوجه همه دانش‌آموزان به‌عنوان سفیران در انتخابات باشد و نزدیکان و دوستان و اقوام را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند تا ادامه کارهای خوبی که شهید جمهور انجام داد، پیش برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه