English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۱۵۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 150 بسته هروئین به وزن یک کیلو از معده 2 قاچاقچی مواد مخدر خبرداد.

 کشف 150 بسته هروئین از معده 2 قاچاقچی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند این افراد حامل مواد مخدر به صورت بلعی هستند که هر 2 نفر دستگیر و پس از انتقال به مقرانتظامی از معده آن ها جمعا 150 بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم  کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گفت: قاچاقچیان و سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر به روش ها و شیوه های مختلفی از جاسازی کردن این مواد روی می آورند که روش بلع مواد و نگهداری آن در معده از جمله اقدامات بسیار خطرناکی است که توسط این افراد صورت می گیرد به طوری که هر لحظه احتمال آسیب زدن به معده حتی مرگ آنها را نیز در پی دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و از شهروندان نیز تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق ، حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر و همچنین ایجاد پاتوق های توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان تلفن 21825462 در اختیار پلیس قرار دهند تا با مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه