English

نماینده ولی فقیه در دانشگاه اصفهان:

بسیج دانشجویی شجره طیبه ای در جذب دانشجویان است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه اصفهان گفت:بسیج دانشجویی شجره طیبه ای است که همواره دانشجویان بسیار خوب را جذب کرده است.

بسیج دانشجویی شجره طیبه ای  در جذب دانشجویان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت الاسلام مستاجران نماینده ولی فقیه در دانشگاه اصفهان درمراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت،مسئولین بسیج دانشجویی را افرادی با بصیرت و فرهیخته دانست و تصریح کرد: بسیج شجره طیبه ای است که همواره دانشجویان بسیار خوب و ارزشمند و آینده دار عضو آن بودند.

وی افزود: وجود بسیج دانشجویی در دانشگاه اصفهان همواره موجبات دلگرمی دانشجویان را فراهم کرده است. هر چه قدر ما به فرمایش رهبری عزیزمان به قله نزدیک تر می شویم اتفاق ها ی ناشی از حقارت و ترس دشمنان اسلام بیشتر می شود که این مهم نیاز به بصیرت بیشتر  نیروهای بسیجی دارد.

رهبر می فرمایند: مهم این است که ما عمل به هنگام داشته باشیم. این عمل به هنگام نیاز به مطالعه، تعمق و عمق معنوی بیشتر دارد.

خانم دکتر سعیدیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن معرفی آقای علی رهنما و خانم فاطمه اسحاقی به عنوان مسئولین بسیج دانشجویی، از زحمات آقای احسان فراهانی و فاطمه جزینی مسئولین وقت بسیج دانشجویی

تقدیر و تشکر کرد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه افزود: مجموعه بسیج دانشجویی وابسته به یکی از مهم ترین نهاد های کشور یعنی نهاد دانشگاه است و آن چه از مجموعه بسیج انتظار می رود علاوه برتوانمندسازی درونی، تعمق فکری، شناخت عمیق و تلاش برای خودسازی و شناخت مسائلی که در جامعه زمین مانده است، باید به  مسئولان، دولت ها و دولتمردان و به همه کسانی که در نظام مقدس اسلامی کار می کنند کمک کنند. انتظار می رود که بسیج محافظه کار نباشد بلکه میدان دار و جلو دار باشند. هر آن چه از یک مومن انقلابی انتظار می رود ، بسیج باید سردمدار آن باشد. اگر تشکل های دیگر دانشگاه دچار رخوت هایی شد، بسیج باید فراجناحی به آن ها کمک کنند.   

 یادگاری مسئول بسیج دانشجویی استان، نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ، شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان ایشان تصریح کرد: به فرموده حضرت آقا ما باید حماسه انتخابات را مکمل حماسه دغدغه شهیدان کنیم، تا با انتخاب فرد اصلح کشور به سمت پیشرفت و توسعه بیشتر حرکت کند.  

وی افزود:امروز افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار بگیرد.

گفتنی است؛ یادگاری از زحمات فراهانی و خانم جزینی تشکر و قدردانی کرد و ضمن معرفی آقای رهنما و خانم اسحاقی به عنوان مسئولین بسیج دانشجویی خواستار تداوم فعالیت های مثمر ثمر آن ها در دانشگاه شد و بر این مهم تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه