English

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت عید سعید غدیرخم

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، در پیامی عید سعید غدیرخم را نشانه وفای به عهد و ولایت پذیری برشمرد و این عید فرخنده را به همه مسلمین جهان و محبان امیرالمومنین علیه السلام تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت عید سعید غدیرخم
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم ، اظهار داشت: مولای متقیان و امیر مومنان علی (ع) همه زندگی و عمر خود را در کنار پیامبر وقف دین و اسلام عزیز کرد و همراهی با ولایت یکی از اصلی ترین ویژگی های حضرت علی (ع) بود که این سیره امیرالمومنین باید درسی ماندگار برای تمامی نسل ها باشد.

متن پیام به شرح زیر است: 

طنین جاودانه «من کنت مولاه، فهذا علی مولاه»ی دردانه عالم خلقت، پیامبر اکرم (ص) هنوز در گوش ها نجوا می کند. آن گاه که رسول اکرم برای «اکمال دین» دست یار و یاور همیشگی خود را گرفت و بالا برد تا حجة‌الوداع رسول الله، رنگ حجة الکمال و حجة التمام به خود گیرد.

«غدیر» عصاره و نتیجه خلقت و چکیده تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی است. «غدیر» عبارت بلند تداوم دین در قامت سفید علوی است. «غدیر» طنین خوش‌آهنگ ادامه راه انبیاء و برکت بشریت در محور مدنیت دینی است. «غدیر» ثمره نبوت و میوه رسالت است. «غدیر» تحقق آرزوی انسان تشنه عدالت در تاریخ بعد از خاتمیت پیامبران الهی است.

فرارسیدن عید سعید غدیرخم، نشانه وفای به عهد و لبیک به ولایت را بر تمامی مسلمین جهان و محبان امیرالمومنین علیه السلام تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواهانم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه