English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :

تحصیل بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از سال ۱۴۰۰ لغایت پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم استان اصفهان تحصیل شده است.

تحصیل بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علیرضا قاری قرآن در خصوص وضعیت تامین زمین و تحصیل اراضی در سال های ۱۴۰۰ لغایت پایان ۱۴۰۲ اظهار کرد: در طی سال های فوق تلاش های لازم برای تحصیل اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم استان اصفهان بعمل آمده است. 

وی افزود: در مجموع در بازه زمانی ۳ ساله، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ هکتار زمین ملی و موات در داخل حریم و محدوده تحصیل شد که از این میزان افزون بر ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم و مابقی داخل محدوده بوده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، تحصیل اراضی ملی و موات داخل حریم ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار بوده، گفت: تحصیل این اراضی در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ هکتار و ۲۳۰ هکتار بوده است. 

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم اراضی تحویل و تحول شده با اداره کل منابع طبیعی استان افزون بر ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار بوده که بیش از ۱ هزار هکتار در سال ۱۴۰۲، پنج هزار هکتار در سال ۱۴۰۱ و بالغ بر ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۰ انجام شد. 

قاری قرآن با اشاره به اقدامات بعمل آمده در راستای تثبیت مالکیت اراضی دولتی استان و پیشگیری از زمین خواری، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ لغایت پایان سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ فقره سند تک برگ اخذ شده که بخشی از آن مربوط به تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی بوده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه