English

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان انجام شد؛

بهره‌برداری شبکه خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شش منطقه اصفهان

شبکه جمع‌آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شش منطقه اصفهان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری شبکه خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شش منطقه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهران زینلیان در آیین بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب در مناطق روشن دشت، زاینده‌رود، پینارت، کلمه خواران، زوان و جی شیر گفت: این پروژه مطالبه اصلی مردم منطقه جنوب شرق شهر اصفهان در آستانه عید سعید غدیر خم به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ۹۷ درصد از جمعیت کلان‌شهر اصفهان از خدمات فاضلاب بهره‌مند هستند، ادامه داد: پروژه‌ای که امروز افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفت جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

زینلیان ارزش سرمایه‌گذاری این طرح را بالغ بر سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران ما در اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان، با افتتاح این طرح امکان نصب و بهره‌مندی چهار هزار و یک‌صد فقره انشعاب فاضلاب در کلان‌شهر اصفهان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: در دولت خدمتگزار سیزدهم پروژه‌های متوقف شده که سالیان سال از کلنگ‌زنی آنها می‌گذشت با همت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به سرانجام رسید که این نشان از همدلی بسیار خوب مجموعه دولت در توسعه کشور و افزایش رفاه مردم می‌دهد.

وی با بیان اینکه امیدوارم افتتاح پروژه‌های اساسی ادامه‌دار باشد، گفت: در دولت سیزدهم با تغییر رویکرد و تغییر نگاه با محوریت مردم مسیر خدمت به خوبی باز شد و امیدواریم این مسیر در دولت آینده نیز ادامه‌دار باشد.

زینلیان ادامه داد: در دولت سیزدهم صدها پروژه نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف اعم از محیط زیست، گردشگردی، آب و فاضلاب و ... به بهره‌برداری رسید که در حوزه آبفا بهره‌مندی ۵۰ روستا از آب آشامیدنی پایدار قابل‌توجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ۷۰۰ کیلومتر از پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان لوله‌گذاری شده که یکی از اقدامات مهم استان در دولت سیزدهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه