English

پیام دعوت مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از همه اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

پیام دعوت مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، متن پیام محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان   بدین شرح است:

بسمه تعالی

هر کس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است باید پای صندوق های رأی حضور یابد (مقام معظم رهبری)

مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی قدم محکمی را در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته و به دشمن می فهمانند که آنها دست از انقلاب و آرمان های آن بر نمی دارند. امروز نیاز اصلی کشور و نقطه کلیدی حل مشکلات اساسی جامعه، ساماندهی امور اقتصادی و حل مسئله معیشت و غلبه بر مشکلات حاصل از تحریم های ظالمانه شیطان بزرگ است که راهکار اصلی آن حضور در پای صندوق رأی است که با حضور چشمگیر هموطنان گره دشواری ها گشوده خواهد شد.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز از حیات جمهوری اسلامی ایران برای سربلندی وطن و برای قدرت بخشیدن به ستون های مردم سالاری با حضور حداکثری درچهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد و همواره تلاش ها و درمیدان بودن شهید جمهوردکتر ابراهیم رئیسی دراذهان ملت ایران متبلورخواهد بود؛مطمئنا این بار نیز به برکت خون شهدای خدمت ملت شریف ایران از آزمون بزرگ انتخابات سربلند خواهند بیرون خواهند آمد. ان شالله

اینجانب به همه همکاران وخانواده بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت های تابعه توصیه می کنم ضمن لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای نیل به خودکفائی، حمایت از تولید داخلی و حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف و همچنین مأیوس کردن دشمنان به صورت گسترده و پرنشاط در پای صندوق های رأی حاضر شوند و با حضور پررنگ خود دشمنان این آب و خاک را ناامید نمایند.

محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه