English

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری شهرستان خوانسار سرمایه‌گذاری شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری شهرستان خوانسار در دولت شهید رئیسی خبر داد.

۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری شهرستان خوانسار سرمایه‌گذاری شد

، عزت الله ضرغامی در جریان سفر به استان اصفهان، با اشاره به اینکه شهرستان خوانسار توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری غرب استان را دارد، گفت: طی سالهای گذشته و به‌ویژه در دولت سیزدهم به همت بخش خصوصی و با حمایت دولت سرمایه‌گذاری مناسبی در این شهرستان و در حوزه گردشگری انجام شده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: به‌نحوی‌که گزارش‌ها حاکی است تاکنون در این شهرستان حداقل در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تکریم مواریث فرهنگی، بیان کرد: ارائه تسهیلات در حوزه گردشگری و رفع موانع این صنعت از جمله فعالیت‌های مهم دولت است.

ضرغامی عنوان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان خوانسار باغ شهر است زمینه لازم را برای گردشگری دارد تنها باید تسهیلات لازم به این حوزه تخصیص داده شود.

وی در ادامه سفرش به غرب استان اصفهان، پس از بازدید از شهرستان خوانسار به شهرستان گلپایگان سفر کرد و در اولین مرحله از سفرش به این شهرستان از مسجد جامع این شهر بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه