English

دعوت مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در پیامی مردم فهیم و با بصیرت را به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

دعوت مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سیدرضا موسوی طی پیامی از تمامی مردم فهیم و با بصیرت و همکاران دولتی و بخش خصوصی دامپزشکی استان اصفهان دعوت نمود در انتخابات روز جمعه 8 تیر ماه 1403 به صورت گسترده و پرشور شرکت نمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر اندیشه و تعالیم دین مبین اسلام و برآمده از آرای مردم است.

انتخابات نیز به‌عنوان شاخصه و مظهر مهم مردم سالاری از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول چهل و پنج سال گذشته مردم همواره با حضور گسترده در صحنه انتخابات، ضمن مأیوس ساختن دشمنان، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده‌اند.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز رژیم‌ های استکباری و سلطه گر همواره چشم برصندوق‌های رأی ملت ایران دوخته و سعی داشته‌اند با سیاه نمایی، ناامیدسازی و تحریک افکار عمومی و ... ، مشارکت مردم را تحت تأثیر قرار دهند اما به یمن الطاف الهی و هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین بصیرت و هوشیاری و حضور آگاهانه ملت عزیز ایران، تمامی این توطئه‌ها خنثی شده و ناکام مانده است.

اینجانب با کمال افتخار از همه مردم فهیم و با بصیرت و همچنین فعالان عرصه دامپزشکی استان پهناور و شهید پرور اصفهان دعوت می نمایم، روز جمعه 8 تیرماه 1403 ضمن حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رأی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسالت مهم خویش را در راستای تقویت وحدت ملی و مشارکت حداکثری جهت استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا نمایند و ان ‌شاالله با انتخاب فرد اصلح و مشارکت گسترده، زمینه توسعه همه جانبه روزافزون کشور عزیزمان را فراهم نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه