English

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد؛

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان از آماده باش نیروهای این پلیس به منظور تامین امنیت شعب اخذ رأی و حفاظت از صندوق های آرا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سردارحمید علینقیان پور در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت شهدای خدمت بیان کرد: فراهم شدن مقدمات انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در فاصله کمتر از 50 روز پس از شهادت رئیس جمهورعزیز و هیئت همراه در سانحه بالگرد جلوه ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و  ثبات و آرامشی که در سایه هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این نظام حاکم است را به نمایش گذاشت و نشان داد که حوادث و بحران های مختلف نمی تواند خللی در اداره امور کشور ایجاد کند.

وی سپس تامین امنیت انتخابات را یکی از مأموریت های  مهم و حساس فراجا  عنوان کرد و گفت:  الحمد الله فراجا در تمامی دوره های برگزاری انتخابات به خوبی این ماموریت را به سرانجام رسانده و همواره نیز سربلند از آن  بیرون آمده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه طبق قانون وظیفه تامین امنیت شعب اخذ رای و حفاظت از صندوق های رای برعهده فراجا  است اظهار داشت: ماموران تامین کننده امنیت از یک هفته پیش از برگزاری انتخابات آموش های لازم را فراگرفته و با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و انشاء الله در روز برگزاری انتخابات، هم وظیفه امنیت مسیرهای جابجایی  صندوق های رای و هم وظیفه امنیت شعب اخذ رای را تا پایان انتخابات و اعلام شمارش آرا برعهده خواهند داشت.

سردار علینقیان پور گفت: در استان اصفهان مجموعاً 3هزار و 169 صندوق و شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که نیروهای تامین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه  و سایر نیروهای امنیتی با آمادگی کامل وظیفه حفاظت از این صندوق ها و شعب را برعهده خواهند داشت و قطعاً با هر فرد یا گروهی که بخواهد در نظم و روند برگزاری انتخابات اختلال ایجاد کند برخورد قانونی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی، تخلف و جرم انتخاباتی در استان نداشتیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یافته و انشاء الله شاهد انتخاباتی با شکوه  و پرشور باشیم و مردم عزیز فرد مورد نظر خود را برای اداره امور کشور انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه طبق قانون فرصت تبلیغات نامزدها در ساعت 8 صبح امروز به پایان رسیده به تمامی ستادها و هواداران نامزدها توصیه می کنیم  که در مدت باقیمانده تا انتخابات از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی خودداری کنند.

سردار علینقیان پور در خاتمه با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای خاطر نشان کرد: امروز چشم جهانیان به انتخابات حساس و مهم ایران اسلامی دوخته شده و بدون شک حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات  امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کرده و باعث عزت و شکوه کشور در دنیا می شود و دشمنان قسم خورده این نظام را چند گام به عقب وا می دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه