English

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

انتخابات یک جهاد عمومی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات جهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی در روز 8 تیر دعوت کرد.

 انتخابات یک جهاد عمومی است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام  مهدی  فوقی در جمع روسای هیات مذهبی کاشان با اشاره به اینکه انتخابات یک جهاد عمومی است، بیان کرد: عرصه های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که برغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.

وی افزود:برگزاری انتخابات متعدد در کشور ، تجلی جمهوریت نظام ، مردم سالاری دینی و اقتدار ملی است.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه  انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان، نشان ازمیزان همبستگی ملی دارد و این قدرت همبستگی می‌تواند و البته توانسته کشور ما را در مقابل توطئه‌های گسترده دشمنان از جهات مختلف مصون بدارد وموجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:بعلاوه حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در هر انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای منتخبان و خدمتگزاری مطلوب‌تر آنان در اداره  کشور می‌شود و مقام خطیر و حساسی همچون ریاست‌جمهوری نیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست.

فوقی خاطر نشان کرد: به حکم وظیفه از  عموم ملت شریف ایران، بویژه مردم خوب استان اصفهان با هر گرایش و سلیقه‌ای دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری ، باردیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده و خالق حماسه‌ای جدید در نظام سیاسی کشور گردند.

 گفتنی است؛ در کاشان بیش از یک هزار هیات به فعالیت های مذهبی و خدمات اجتماعی فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه