English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

امنیت کامل در تمامی حوزه های انتخابیه استان اصفهان برقرار است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: رای گیری از مردم در تمامی حوزه های انتخابیه استان بدون هیچ گونه مشکلی و در کمال امنیت و آرامش در حال انجام است.

امنیت کامل در تمامی حوزه های انتخابیه استان اصفهان برقرار است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سردار حمید علینقیان پور امروز 8 تیرماه  پس از انداختن رای خود در صندوق رای مستقر در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات ویژه امنیتی و انتظامی برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و پرشور پیش بینی شده و همکاران من از نخستین ساعات بامداد امروز در حوزه های انتخابیه حضور یافته و وظیفه تامین امنیت این حوزه ها را تا پایان رای گیری و شمارش آرا برعهده دارند.

وی افزود: براساس گزارش های بدست آمده رای گیری از مردم در تمامی حوزه های انتخابیه استان بدون هیچ گونه مشکلی و در کمال امنیت و آرامش در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بکارگیری نیروهای پلیس در حوزه های انتخابیه خللی در تامین امنیت جامعه و سایر ماموریت هایش ایجاد نمی کند گفت: پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان شبانه روز آماده است و امروز هم در کنار سایر ماموریت های خود به صورت مضاعف ماموریت تامین امنیت  انتخابات را هم انجام می دهد و اجازه اخلال در نظم و امنیت را به هیچ کس نمی دهد.

سردار علینقیان پور در خصوص میزان تجربه و آمادگی نیروهای پلیس مستقر در حوزه های رای گیری عنوان کرد: هزاران نفر از همکاران من در فرماندهی انتظامی استان ساعت ها در این خصوص آموزش دیده و به طور مناسب توجیه شدند و الحمد الله تجارب انتخابات های قبل را هم دارند و همچنین از تسلط و اشرافیت لازم در این خصوص برخوردار هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان اجرایی و پلیس همه اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور در سایه نظم و امنیت مطلوب را فراهم کردند تصریح کرد: مؤلفه های رقابت، سلامت و امنیت انتخابات انجام شده و امروز این مردم هستند که مؤلفه اصلی انتخابات یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهور اصلح برای تعیین سرنوشت خود و اداره آینده کشور را تحقق می بخشند.

این مقام ارشد انتظامی استان در خاتمه از فعالیت ویژه و مضاعف مرکز فوریت های پلیسی 110 در این روز برای  خدمت رسانی به شهروندان خبر داد و  اظهار داشت: از مردم می خواهیم در صورت مواجهه با هرگونه جرم و یا تحرک افراد مشکوک در منطقه و یا محله خود مراتب را با سامانه فوریتی 110 درمیان بگذارند تا سریعاً ماموران در صحنه حضور یافته و به موضوع رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه