English

استاندار اصفهان:

نیروهای پلیس نقش ویژه ای در برگزاری باشکوه انتخابات دارند

استاندار با بیان اینکه شرایط امنیتی مطلوبی را در تمامی شعب اخذ رای و در سراسر استان شاهد هستیم نقش نیروهای پلیس را در برگزاری با شکوه انتخابات ویژه و حائز اهمیت عنوان کرد.

نیروهای پلیس نقش ویژه ای در برگزاری باشکوه انتخابات دارند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سید رضا مرتضوی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای در میدان تاریخی حضرت امام (ره ) شهر اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کمیته هایی که ذیل ستاد انتخابات وزارت کشور و استانداری استان ها تعریف می شود کمیته امنیت انتخابات است که در این کمیته با حضور مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی برنامه ریزی های  جامعی برای تامین امنیت انتخابات تهیه می شود.

وی افزود: با وجود فرصت کمی که برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری داشتیم اما بحمد الله با تلاش و مجاهدت خوب دستگاه امنیتی و انتظامی برنامه ریزی خوبی در خصوص تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و طرح های ویژه ای در اصفهان و سایر شهرستان برای این موضوع اجرایی شدند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: طبق گزارش های بدست آمده الحمد الله با حضور مقتدرانه مجموعه نیروهای انتظامی شرایط امنی را در همه شعب اخذ رای داریم و امنیت عمومی هم در سراسر استان اصفهان در مراتب عالی آن برقرار است و هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای از این نظر وجود ندارد.

مرتضوی در خاتمه نقش نیروهای پلیس را در برگزاری با شکوه انتخابات ویژه و حائز اهمیت عنوان کرد و ظهار داشت:  لازم می دانم تا از زحمات و تلاش شبانه روزی همه نیروهای تامین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه