English

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان:

در پالایشگاه اصفهان به‌اندازه کشور عمان و امارات پروژه داریم

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با بیان اینکه ما در پالایشگاه اصفهان به‌اندازه کشور عمان و امارات پروژه داریم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که عده‌ای خودتحقیری می‌کنند و امارات را بر سر ما می‌زنند.

در پالایشگاه اصفهان به‌اندازه کشور عمان و امارات پروژه داریم
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ، محسن قدیری، با بیان اینکه  اگر اکنون به فکر ناترازی سوخت در کشور نباشیم در آینده سرنوشت مشخصی نخواهیم داشت، عنوان کرد: از دو سال و نیم گذشته این امر را آغاز کردیم و خوشبختانه با احداث سایت دوم پالایشگاه در هرمزگان تا آذر سال آینده از این مقدار ۸۰ میلیون‌لیتر که ناترازی وجود دارد، ۱۲/۵ میلیون لیتر آن را جبران خواهیم کرد .

وی با بیان اینکه در دو هفته قبل آب شرب اصفهان با مشکل مواجه شد، تصریح کرد: یک هفته آب پالایشگاه برای اولین‌بار قطع و ورودی ما صفر شد؛ سه مخزن استراتژیک ما سریعاً وارد مدار شد و به‌راحتی با پروژه‌ای که یک‌ساله ساخته شد، ما این مشکل را مدیریت کردیم.

قدیری ،با بیان اینکه ما ۲۳ پروژه در زمینه آب داریم که اگر به اتمام برسد به طور کامل مشکل آب برطرف می‌شود، افزود: از طریق این پروژه‌ها به دیگران هم کمک می‌کنیم؛ در پروژه آب صفه  در عرض دو سال ۷۲۰ کیلومتر از یک هزار و ۴۰ کیلومتر پروژه انتقال آب را لوله کشیدیم.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه ۳۰ درصد از سهام انتقال آب اصفهان به پالایشگاه است،اختصاص دارد گفت: تمام آب دورریز ما به سیستم برمی‌گردد.

قدیری، با بیان اینکه این اتفاقات بافکر پیش رفته و حاصل افرادی است که انقلاب پرورش داده اند، گفت: ما هشت سال در دفاع مقدس بوده‌ایم، من در جنگ‌های نامنظم شهید چمران کمک آرپی‌جی زن بودم و پرورش‌یافته این انقلاب هستیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با بیان اینکه ما در پالایشگاه اصفهان به‌اندازه کشور عمان و امارات پروژه داریم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که عده‌ای خودتحقیری می‌کنند و امارات را بر سر ما می‌زنند.

وی با بیان اینکه در بازدید از امارات دریافتیم که بسیاری از مخزن‌های آن‌ها در استانداردهای  api آمریکا و استانداردهای ما نیست، اما بیس استانداردهای صنعت نفت ما بر اساس استانداردهای کشورهای پیشرفته است.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه  ۵۳۰ هکتار زمین در بندرعباس خریداری کردیم  گفت: طرح‌های ما مولد است.

قدیری، با بیان اینکه تمام ورودی‌های مالی پالایشگاه به این سمت حرکت می‌کند و آینده بسیار روشن است، گفت: در انتخابات به حرف‌ها و ادعاها نگاه نکنید، به کارنامه و برنامه‌ها نگاه کنیم.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی ۶۰ پروژه در حوزه هوش مصنوعی، خاطرنشان کرد: ما ۴۶۰ پروژه در حال انجام داریم بدون اینکه نگاهی به جایی داشته باشیم این در حالی است که این پول‌ها هم قبلاً بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ما در سال گذشته صد میلیون یورو قرارداد فناوری بستیم، این نشان می‌دهد که اگر مدیری بخواهد کار کند می‌تواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه