English

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد:

پیشرفت ۸۰ درصدی بخش شرقی رینگ چهارم اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قسمت شرقی رینگ چهارم ترافیکی حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: آزادسازی‌های محله خاتون‌آباد، از مهم‌ترین دلایل به تأخیر افتادن زمان بهره‌برداری این پروژه است.

 پیشرفت ۸۰ درصدی بخش شرقی رینگ چهارم اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، عباس حاج‌رسولی‌ها در حاشیه بازدید کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم ترافیکی اظهار کرد: این پروژه یکی از قابل‌توجه‌ترین پروژه‌های این کلانشهر بوده و وزن آن دو برابر رینگ سوم ترافیکی است.

وی با بیان اینکه این پروژه تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک سطح شهر دارد، افزود: آزادسازی‌های محله خاتون‌آباد، از مهم‌ترین دلایل به تأخیر افتادن زمان بهره‌برداری این پروژه است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: امیدواریم رینگ چهارم ترافیکی در این دوره شورای اسلامی شهر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حاج‌رسولی‌ها گفت: در صورتی‌که تمام آزادسازی‌های این پروژه تا یک ماه آینده به‌طور کامل انجام شود، قسمت شرقی این رینگ به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: قسمت غربی این پروژه با شهرستان‌های درچه و خمینی‌شهر درگیر است و در حال حاضر اقداماتی در آن قسمت صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طول رینگ چهارم ترافیکی حدود ۸۶ کیلومتر است، خاطرنشان کرد: اتصالات قسمت شرق این رینگ شامل مسیرهای فرودگاه، یزد، تهران، کرمان و شیراز است و به‌زودی برقرار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه