English

بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب‌شرق اصفهان

شبکه جمع‌آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب‌شرق اصفهان با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب‌شرق اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، در مراسمی با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان، مدیرعامل آبفای استان  و جمعی از مسئولان شهر اصفهان، ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب‌شرق به بهره ‌رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این مراسم با بیان اینکه این پروژه به‌عنوان مطالبه اصلی مردم منطقه جنوب‌شرق اصفهان در ایام فرخنده دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در دولت خدمت‌گزار سیزدهم پروژه‌هایی متوقف شده زیادی وجود داشت که سالیان سال از کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذشت و با همت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به سرانجام رسید که این نشان از همدلی بسیار خوب در مجموعه دولت بود.

مهران زینلیان اظهار امیدوار کرد افتتاح این پروژه‌ها ادامه‌دار باشد و گفت: در دولت سیزدهم با تغییر رویکرد و تغییر نگاه با محوریت مردم، مسیر خدمت به‌خوبی باز شد و امیدواریم این مسیر در دولت آینده نیز ادامه‌دار باشد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه، مشکل دفع بهداشتی فاضلاب در محله‌های روشن‌دشت، زاینده‌رود، پینارت، کلمه‌خواران، زوان و جی‌شیر برطرف خواهد شد، بیان کرد: جمعیت تحت پوشش این ایستگاه پمپاژ، 100 هزار نفر است که 30 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و کلکتور فاضلاب برای آن اجرا شده است.

حسین اکبریان با بیان اینکه این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری افزون بر ۳۰۰۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده، گفت: در فاز نخست، 4100 فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار می‌شود که شهروندان این مناطق می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی شرکت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

اکبریان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه