English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد؛

فصل جدید اجرای طرح‌های مشارکتی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فصل جدید اجرای طرح‌های مشارکتی در این منطقه آغاز شده است، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی بین شهرداری منطقه ۷ و بخش خصوصی در حال پیگیری و جمع‌بندی برای اجرا است.

فصل جدید اجرای طرح‌های مشارکتی در منطقه ۷ اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای منطقه ۷ شهرداری اصفهان در اجرای پروژه‌های مشارکتی گفت: وجود مجموعه‌های بزرگ تجاری در سطح منطقه، ساخت برج‌های مسکونی در نقاط مختلف منطقه و جمعیت روزافزون شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۷ از ویژگی‌ها و استعدادهای محلی منطقه هفت است.

وی با اشاره به تعدد پروژه‌های مشارکتی گفت: مجتمع مسکونی مسکونی تجاری ۱۲۶ واحدی نخل به عنوان یکی از پروژه‌های مشارکتی که در سال‌های قبل روند اجرایی آن با کندی پیش می‌رفت با تلاش و پیگیری خادمین شهروندان در منطقه هفت در سال گذشته، هم اکنون در مرحله واگذاری و پایان کار است.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان ادامه داد: مجتمع مسکونی ۵۴ واحدی امید نیز که در ماه‌های گذشته عملیات اجرایی آن آغاز گردید از پروژه‌های مهم و مؤثر محلی در خیابان گلستان خواهد بود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی روباز باغ فدک بنا به نیاز محلی شهروندان با مشارکت بخش خصوصی انجام شده و در اختیار مردم فهیم محله فدک قرار گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های مشارکتی در دست اقدام این منطقه می‌توان به مجموعه پارکینگ تجاری و ادای قدس، توسعه بستر خدمات در مجموعه فرهنگی باغ فدک، مجموعه ورزشی چندمنظوره ارغوان، مجموعه ورزشی روباز شاهنامه، پروژه بام پارکینگ چمران، احداث پمپ بنزین کنار گذر شهری و ساماندهی احداث مجموعه‌های باربری واقع در خیابان کاوه اشاره کرد که در آینده نزدیک فراخوان این پروژه‌ها اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه